x

Oldalunk a legjobb felhasználói élmény megjelenítése érdekében cookie-kat (sütiket) használ.
Az oldal tovább böngészésével elfogadja a cookie-k használatát!
 (További információk)

 

Termékek Menü

Vásárlási feltételek


A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A "Kosár" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás futárszolgálattal (Fáma futárszolgálat)
  • Személyes átvétel Budapesten (csak előre egyeztetett időpontban, az alábbi címen: 1112 Budapest, Kánai út 3/B. Tóváros lakópark, a SPORT11 sportközpont mellett)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • online bankkártyás fizetés - a Barion rendszerén keresztül (Elfogadott kártyatípusok: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express)
  • banki átutalás (előre utalás) - megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került. Amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel.
  • utánvét - készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a vásárlás összegét és az utánvét díját a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának kell megfizetni
  • készpénz - személyes átvételkor, Budapesten, csak előre egyeztetett időpontban

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget és az utánvét díját. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és részleteiről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot a 06 30 849 3777-es számon, vagy írjon e-mailt az info@trendicuccok.hu címre.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra (előre utalás), online bankkártyás fizetésre, személyes átvételkor készpénzben történő fizetésre, és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel és az utánvét költségével együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Fáma Futár futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
A szállítási költség 25.000 Ft alatt 1.490 Ft, 25.000 Ft-tól ingyenes!
Egy megrendelést csak egy szállítási címre szállítunk ki. Amennyiben több termék megrendelése esetén több szállítási címet ad meg, úgy a szállítási költség is ennek függvényében többszöröződik.

Az utánvétel díja Budapesten 400 Ft, Budapesten kívül (vidék) 600 Ft.
Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat, az elállási nyilatkozatát írásban kell megküldenie az ügyfélszolgálat címére, postai vagy elektronikus úton. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A megrendelő köteles a szóban forgó termék(ek)et 14 napon belül a sSzolgáltató címére visszaküldeni.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.


A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.


Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!


Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Bővebb információ az ÁSZF-ben olvasható.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket a megrendelő nevén készletbe vételezzük, és az ellenértéke a megrendelő felé a termék későbbi, sikeres értékesítését követően kerül kifizetésre.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a szolgáltató illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz a visszaigazoló e-mail 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak telefonon vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt e-mailben van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor az info@trendicuccok.hu e-mail címen..